Інклюзивна освіта
Лист МОН №4/1196-22 від 08.06.2022 року "Про методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку" + ДОДАТКИ
Постанова КМУ № 483 від 26.04.2022 року "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957"
Постанова КМУ № 530 від 10.04.2019 року "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти"
Постанова КМУ № 957 від 15.09.2021 року "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"
Постанова КМУ № 765 від 21.07.2021 року "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами"
Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році
Наказ МОН № 609 від 08.06.2018 року "Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"
Методичні_рекомендаціі__для_ІРЦ щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі (2021 рік)