Інклюзивна освіта
- Лист МОН №1/9540-22 від 19.08.2022 року "Щодо асистента учня (дитини) в закладах освіти"
- Лист МОН № 4/1196-22 від 08.06.2022 року "Про методичні рекомендації щодо визначення освітніх труднощів та рівнів підтримки у дітей раннього та дошкільного віку"
- Лист МОН №1/6435-22 від 15.06.2022 року "Щодо забезпечення освіти осіб з особливими освітніми потребами"
- Постанова КМУ № 483 від 26.04.2022 року "Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 10 квітня 2019 р. № 530 і від 15 вересня 2021 р. № 957"
- Постанова КМУ № 530 від 10.04.2019 року "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти"
- Постанова КМУ № 957 від 15.09.2021 року "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"
- Постанова КМУ № 765 від 21.07.2021 року "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами"
- Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.2021 року з додатком "Методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році
- Наказ МОН № 609 від 08.06.2018 року "Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти"
- Лист МОН України № 1/3710-22 від 28.03.2022 року “Про роботу інклюзивно-ресурсних центрів та організацію освітнього процесу для осіб з особливими освітніми потребами у період воєнного стану”
- Наказ МОН №1236 від 17.11 2021 року "Про затвердження умов допуску асистента учня (дитини) до освітнього процесу для використанння його функцій та вимог до нього".
- Постанова КМУ №545 від 12.07.2017 року "Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр".
- Методичні рекомендаціі для ІРЦ щодо визначення категорій (типології) освітніх труднощів у осіб з ООП та рівнів підтримки в освітньому процесі (2021 рік)