Практичні психологи та соціальні педагоги
2024-2025 навчальний рік
- Лист ІМЗО №21/08-278 від 28.02.2023 року "Про підготовку аналітичної довідки щодо діяльності психологічної служби у системі освіти України"
- Лист ІМЗО №21/08.577 від 11.04.2023 року "Про заповнення єдиної електронної системи звітності"
- Лист МОН №113007-24 від 22.07.2027 року " Про методичні рекомендації щодо соціалізації та інтеграції дітей внутрішньо переміщених осіб у громадах"
- Лист ІМЗО №21/8-1207 від 06.08.2024 року "Про навчально-методичний посібник" (Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації однолітків.)
- Лист ІМЗО 21/8-1233 від 08.08.2024 року "Про методичні рекомендації "Пріоритетні напрями роботи психологічної служби системи освіти України у 2024-2025 навчальному році"
Матеріали зустрічі 28.08.2024 року
2023-2024 навчальний рік
Матеріали зустрічі 28.08.2023 року
- Презентація "Методичні рекомендації для психологів та соціальних педагогів закладів освіти щодо організації освітнього процесу на 2023/2024 навчальний рік", Мащук Л.В., консультант КУ Теплицької селищної ради "Центр професійного розвитку педагогічних працівників"
- Презентація "Діти й кризові ситуації", Прокопенко В.А., практичний психолог ОЗ Теплицької селищної ради "Теплицька ЗШ І-ІІІ ступенів №2"
- Презентація "Психічне здоров`я учителів: як покращити? Мотивація педагогів до підвищення якості освітньої діяльності", Бойко Н.Д., практичний психолог КЗ Теплицької селищної ради "Степанівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів"
Матеріали зустрічі 29.02.2024 року
- Презентація " Інклюзивне навчання дітей з розладами аутистичного спектру в загальноосвітній системі навчання", фахівці КУ Теплицької селищної ради "Теплицький інклюзивно-ресурсний центр"
- Презентація "Ментальне здоров`я учасників освітнього процесу під час війни", Мащук Л.В. консультант КУ Теплицької селищної ради "Центр професійного розвитку педагогічнихи працівників"
2022-2023 навчальний рік
- Матеріали для просвітницької роботи щодо протидії торгівлі людьми
- Матеріали щодо протидії торгівлі людьми (міфи та стереотипи)
- Лист МОН №1/9530-22 від 19.08.2022 року Інструктивно-методичні рекомендації "Психолохічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану" (Додаток 1).
- Лист МОН №1/9105-22 від 10.08.2022 року "Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н.р."
- Лист МОН №1/8794-22 від 02.08.2022 року "Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році"
- Лист МОН №1/5735-22 від 30.05.2022 року "Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні"
- Лист МОН №1/3663-22 від 25.03.2022 року "Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії"
- Презентація: "Співпраця психолога та педагога в роботі з дітьми під час війни"
- Закон України № 1/3872-22 від 04.04.2022 року "Про методичні рекомендації "Перша психологічна допомога. Алгоритм дій"
- Організація психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу освітнього процесу в умовах дистанційного навчання
- Лист МОН № 1/5119 від 13.05.2022 року "Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні"
- Рекомендації щодо виявлення та реагування на випадки жорстокого поводження з дітьми в умовах воєнного стану
- Лист МОН №1/3737-22 від 29.03.2022 року "Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні"
- Mатеріали для використання в роботі психологічного супроводу та соціально-педагогічній роботі під час воєнних дій – Інститут модернізації змісту освіти
- Лист ІМЗО №22.1/10-1495 від 27.07.2020 року "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2020/2021 н.р."
- Постанова КМУ № 800 від 03.10.2018 року "Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров’ю"
- Наказ МОН № 1047 від 02.10.2018 року "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами"
- Наказ МОН № 1646 від 28.12.2019 року "Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти"
- Лист МОН № 1/9-436 від 14.08.2020 року "Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)"
- Лист МОН № 1/9-128 від 10.03.2021 року "Щодо необхідності проведення додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності батьків"
- Лист МОН № 1/9-363 від 16.07.2021 року "Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р."
- Лист МОН № 1/11-5480 від 18.05.2018 року "Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству"
- Наказ МОН № 864 від 28.12.2006 року "Про планування діяльності та ведення документації соціальних педагогів, соціальних педагогів по роботі з дітьми-інвалідами системи Міністерства освіти і науки України"
- Наказ МОН № 691 від 19.10.2001 року "Про затвердження Положення про психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних закладів"
- Наказ МОН № 509 від 22.05.2018 року "Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України"
- Лист МОН № 1-9-477 від 24 липня 2019 року "Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України"